måndag 6 augusti 2012

Bra skjuts i bitarna.


Idag körde jag styrketräning för överkroppen. Min axel kändes bättre än på mycket länge och jag kunde trycka på ganska bra. Så skönt! Nu är det bara att se till att den förmodade falska ischiasen också blir bättre så att jag kan dundra på för fullt på cykeln snart igen. 

Fick ta en dos voltaren idag på jobbet för att orka med mitt oerhört fysiska jobb. Sitta på kontorsstol är värdelöst när man har problem med rygg eller nerverna i gluteus. Värst är att jag har problem att gå ordentligt. Kan inte ta ut stegen och får förbannat ont när jag går längre bitar, vi snackar efter 5 minuter.

Har satt upp lite mål inför hösten/vintern som ska bli roligt att satsa emot. Det allra första målet jag kommer sätta sikte mot är att kunna jogga och springa utan att få ont. Tror det kan bli ganska tufft men det ska fixas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar