fredag 10 augusti 2012

Fredagsmys.

Gött att sverige tog sig till final. Nu blir det att mosa ostbågar till den andra semifinalen och hålla tummarna för Kroatien.

Idag har jag hunnit med ett stretchinpass på gymmet på jobbet. Ikväll körde jag ganska tung styrketräning för överkroppen. Kändes helt ok.

Testade även att springa lite lätt på ett löpband förut. 5:30 tempo i 25 minuter under sveriges handbollsmatch. Gjorde inte ont och blev lite förvånad då jag får ont när jag promenerar. Känns iof ansträngt nu efteråt men får se hur det känns när jag vaknar imorgon. Kändes bra för mina höftböjare med löpning iaf. Dom töjdes ut kändes det som!

Det här kanske man kan trilla in på när säsongen är över. Ska till sjukgymnast på torsdag...vem vet min säsong kanske slutar redan efter det besöket. Det hoppas jag inte...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar