torsdag 2 augusti 2012

Har ganska ont.

Att vila verkar få kroppen att känna efter. Går och haltar på jobbet och det gör ont från rumpa ner i foten. Blev bättre efter att jag varit hos min klubbkamrat Martin och fått några triggerpunkter att släppa innan semestern. Men efter att jag satt still i en buss i över 5 timmar så fick jag återfall av nått slag. Bussresan när jag åkte ner till syrrans stuga tålde inte min rumpa. Gick morgonpromenader med henne där nere också och fick bita ihop rejält för att hänga med. Ville ju va snäll och gå med fast nu i efterhand så hade det nog varit smartare att ha suttit i solen och ätit glass istället!

Hittade lite info och nått av detta är det jag har problem med. http://www.kiropraktor.me

Minst en bild i varje inlägg tycker jag allt att man ska ha. Denna sportiga ringklocka satt på en damcykel som stod parkerad bredvid min på jobbet. Att vila kan va som en ringklocka för kroppen att hojta till om att nått är fel. När man tränar verkar det som att varningssignalerna inte riktigt kommer fram.

Ganska meningslöst inlägg och skadan jag har är ganska meningslös den också. Hoppas att det släpper. Är sjukt sugen på att cykla både långa fina rundor igen och även rejäla intervallpass. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar